Friday, February 3

အေဖ



အေဖ
ငယ္ငယ္က-----
ကၽြန္ေတာ္ ကစားခ်င္တဲ့အခါ အေဖဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကစားေဖာ္သူငယ္ခ်င္းၿဖစ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ စစ္တိုက္တမ္းကစားလို႔ စစ္သူၾကီးလုပ္ခ်င္တဲ့အခါ အေဖဟာ ရန္သူစစ္သားလုပ္ေပးခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ဆရာ၀န္ၾကီး လုပ္တမ္းကစားခ်င္တဲ့အခါ အေဖဟာ လူနာ လုပ္ေပးခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္ဆင္ၾကီးစီးခ်င္တဲ့အခါ အေဖဟာ ပုဆိုးၾကမ္းကို ေခါင္းမွာ ရြက္လို႔ ဆင္ၾကီးလုပ္ေပးခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ရန္သူေတြနဲ႔ၾကံဳတဲ့အခါ အေဖဟာ မဟာ တံတိုင္းၾကီးလို ေရွ႕မွာ မားမားမတ္မတ္ရပ္ခဲ့တယ္

အေဖအသက္ၾကီးသြားတဲ့အခါ ----

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြမ်ား ၿပန္လုပ္ေပးႏုိင္ခဲ့ပါသလဲ ????????????????????????
ကမၻာေပၚရွိ သားသမီးမ်ားကိုယ္စား အေဖသို႔ . . . .

No comments:

Post a Comment